Uprzejmie informujemy, że w dniach 28-29 marca oraz 2 kwietnia sekretariat szkolny czynny będzie w godzinach 8.00-12.30.

Konkurs "Mój ulubiony wiersz" został zorganizowany przez nauczycieli wychowawców świetlicy w celu popularyzacji literatury pięknej, dbałości o kulturę żywego słowa, nabycia większej wiary we własne możliwości oraz poszukiwania nowatorskich interpretacji utworów literackich. Udział mogli wziąć w nim wszyscy uczniowie szkoły, a samo zadanie polegało na nagraniu krótkiego filmiku z prezentacją konkursową, czyli wybranym wierszem.

Wiosna to najpiękniejsza pora roku. Kojarzy nam się z rozkwitającą przyrodą, z ciepłymi promykami słońca, ze słonecznym wiatrem...

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia wystawy wielkanocnych prac konkursowych, przygotowanych przez uczniów edukacji wczesnoszkolnej i "zeróweczki".

W piątek 22 marca w ramach projektu edukacyjnego "Chcę być zdrowy" klasa 2d przygotowała sok pomarańczowy z wyciskanych owoców. Uczniowie dowiedzieli się, jak wiele właściwości zdrowotnych i smakowych ma taki sok.

Nie takie prawo stałości składu straszne jak je malują. Uczniowie klas 7b, 7c, 7d i 7e przekonali się o tym na własnej skórze. Po teoretycznym omówieniu zagadnienia przyszedł czas na praktyczne jego wykorzystanie podczas pieczenia ciastek. Każdy starał się wykonać powierzone mu zadanie najlepiej jak potrafi.

18 marca 2024 roku, po raz pierwszy w historii naszej placówki, odbył się Turniej Szachowy o Puchar Dyrektora Szkoły Podstawowej imienia Sprawiedliwych wśród Narodów Świata w Kamionkach. Uczestnikami byli młodzi szachiści z klas I-VIII.

Konkurs promujący czytelnictwo "Moda na czytanie" w wielkim skrócie polegał na tym, by dzieci promowały na koszulkach swoje ulubione pozycje literackie. Najpierw oczywiście uczniowie sami te koszulki tworzyli :)

W dniu 14 marca obchodzimy Dzień liczby Pi. Uczniowie klas IV – VIII w naszej szkole również dołączyli do obchodów tego święta. Na lekcjach matematyki zapoznali się z najważniejszymi faktami dotyczącymi liczby Pi. Poznali rozwinięcie dziesiętne liczby Pi i korzystając z cyfr tego rozwinięcia tworzyli prace plastyczne – miasto liczby Pi. Część uczniów wykonała także liczbę Pi metodą origami.