INFORMACJA

Uprzejmie informuję, że od dnia 26.08.2019 zostaje uruchomiona aplikacja internetowa do zamawiania posiłków w stołówce Szkoły Podstawowej w Kamionkach. W roku szkolnym 2019/2020 i latach kolejnych zgłaszanie chęci pobierania posiłków, odpisów i rezygnacji będzie odbywać się TYLKO w aplikacji. Link do aplikacji i prezentacja dotycząca użytkowania aplikacji dostępna jest na stronie internetowej Szkoły.

Aplikacja stolowki24

Poradnik STOŁOWKI24 v2

Stołówka szkolna rozpoczyna przygotowywanie posiłków od dnia 03.09.2019. Osoby chcące skorzystać z żywienia dzieci od tego dnia powinni  złożyć deklarację posiłkową w aplikacji internetowej do dnia 01.09.2019. Jeśli deklaracja będzie złożona w dniach późniejszych, to automatycznie dzień rozpoczęcia pobierania posiłku przesuwa się o 3 dni robocze.

Przykład 1 :

Składając deklaracje w niedzielę 01.09.2019 posiłek będzie do odebrania 03.09.2019

Przykład 2:

Składająca deklarację 02.09.2019 posiłek będzie do odebrania po 3 dniach roboczych czyli w czwartek 05.09.2019.

Przykład 3:

Składając deklarację/modyfikując posiłki w weekend (sobota, niedziela) zmiany będą widoczne na 3 dzień roboczy czyli obowiązują od czwartku

Przykład 4:

Składając deklarację/modyfikując posiłki np. w czwartek zmiany będą widoczne na 3 dzień roboczy czyli obowiązują od wtorku

Zgodnie z regulaminem podstawą do wydania posiłku jest karta posiłkowa zarejestrowana w systemie, wszelkie zmiany (odpisy i dopisy) listy posiłkowej  dokonują rodzice/opiekunowie prawni, poprzez aplikację Stołówki24.